»Vsi bodo pisali o tvojem odhodu. Rekli bodo, da sovražiš film, da si se mu odrekel, kar koli.«
»Odzivi so se zvrstili v razponu 360 stopinj: nekateri filma nikakor ne marajo, nekatere filmske kritike izrazito moti domnevno pomanjkljiva narativno-dramaturška linija, razne nacionaliste pa film moti, češ da Iliri že niso bili taki barbari, da so imeli sijajne palače …«
»Niti za hip si nisem mogel predstavljati, da bi Iliri v filmu govorili hrvaško – ali, še huje, angleško. Jasno pa je, da je ilirski jezik, ki ga uporabljamo, filmska konvencija – morali smo si ga izmisliti.«
»Zanimiv je. Drugačen je. Pravzaprav je dovolj bizaren, da bo postal muzejski primerek. A ker se je na račun ekscentričnosti odpovedal preprostosti, izgubi zabavno vrednost in presežnost. Vem samo, da ob tem filmu človeka spreletava srh in da sem si ves čas želela, da bi vanj spustili malce svetlobe.«
»Prav ta neskladnost filma Ludovice Falese je tudi njegova dragocenost, ki mu omogoča, da nepričakovano aktivira gledalčev pogled.«
»Škoda, da uporabljajo več profilov, da (brezplodno) napadajo film s čudovitim sporočilom in dobro zastopanostjo, namesto da bi jih uporabili za podporo mehiškim filmom in ustvarjalcem.«
»Ni pretirano reči, da film doslej ni znal bolje povedati, da je nekdo umrl.«
»Saj je očitno, da je zanimanje za filme z otroško tematiko, ki mladino tudi vzgajajo in ji sporočajo, da je mogoče uspeti, če si vztrajen, veliko.«
»Rad bi zatrl nezaslišani trač, da so HFPA Turista nominirali samo zato, da bi se lahko družili z Johnnyjem Deppom in Angelino Jolie.«
»Ta film je bil zame zelo zanimiv. Navdihnil me je, da sem želela to temo nadaljevati v formatu igranega filma.«
»Želela sem, da bi film funkcioniral kot vrtinec pogledov in akcij, vse počneš z zavedanjem, da te nekdo gleda, da nisi nikoli sam, venomer si del družbenega trenutka.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju